25 de juliol 2007

1r dia (de vida del blog)


[Laia]
Això és més laboriós del que em pensava. Creia que amb les noves tecnologies tot et venia fet.
Sigui com sigui aquest blog és per compartir amb els nostres amics, familiars i companys les experiències viscudes en la nostra particular desconnexió.

Direcció: sempre cap a l'est
Temps estimat: un mes i mig aprox (això és el millor del tema, no tenim pressa)
La ruta: primera parada Les Dolomites, Eslovènia, Croacia, Bòsnia, Sèrbia, Rumania (aquí ens trobem amb la Maria, l'Helena i el Miguel), i de tornada ja per Hungria

Anirem provant, anirem millorant, us anirem informant


[Xavi]
Avui és el dia -5 del viatge, o sigui: que encara estem a Terrassa (ai, perdó: a Barcelona).

Per tant, com que no hi ha gran cosa a explicar, comentar-vos que demà començarem la teràpia de desconnexió amb una sessió al Flotarium. Això si, a les 9 del matí.....

Apa, a reveure!

13 comentaris:

oizito ha dit...

mola! felicitats pel nou blog, encara estic currant i no he llegit res però pinta bé!
Un petonàs i ens veiem aviat!

Francesc ha dit...

Hola parella!!

Feu enveja, ja ho sabeu, oi?

El meu consell: aprofiteu el temps al màxim, no hi deixeu ni una engruna.

Estarem en contacte.

Una abraçada,

Anònim ha dit...

Que guai el blog....però a veure quan comenceu el viatge,je,je!
Laiona, de moment m'ho he llegit tot, tot i tot, però quan comencis a descriure tots els paisatges per on passis...ai,ai,ai! Podrieu fer un concurs amb premi per aquell que aguanti en el blog fins el final del viatge,juas,juas...Que no tonta, que està molt bé!.
Un petonet als dos i sort pel viatge!

Anònim ha dit...

Molta sort familia, i espero que ens veiem aquest dissabte i la liem una mica :P

Anònim ha dit...

Ei! De manera indirecta he arribat aquí.
Sóc la Soto Porto...
Us aniré llegint per saber que tal.
Jo si no tingués pressa m'hi estaria més, però de lo "aprox" queda bé!
Laia...ja et trobo a faltar...jajaja!
Un petó gran als dos i Alegriaaaa! (va amb segones-per si la figueras no ho pilla que a vegades cau del cel massa tard!-)

Anònim ha dit...

Molt bon viatge i molt bona desconnexió!!
(sobretot feu moltes fotos perquè nosaltres desde BCN poguem fer també micro-desconnexions!)

Bon vent!

Unknown ha dit...

Ei! Pero bueno!! quina bona ideia!! Una bonie a la web!!! L´aniré consultant a veure que feu...
Que tingueu un viatge estupendo i sobretot, detalls, molts detalls....ji..ji..

Una abraçada xls 2 des de Llavaneners city ;)
Gemmix

sergi ha dit...

Eo eo!!!!
Mira que haver de conèixer al Xavi via internet...

què monos! Que sapigueu que si us animeu i durant aquest mes i mig tireu molt, molt i molt cap a l'Est, sereu benvinguts a terres Palestines..A Ramallah!!

Quant de temps sense saber de tu Laiona, però com que estàs en bones mans doncs no pateixo gaire.

Perdoneu la desconnexió dels darrers mesos, però el canvi que ha suposat venir de cooperant a Palestina m'ha sobrepassat...ara tot just començo a situar-me.

Doncs res gent.

un petonàs com un cabàs.
Us estimo!
SERGI

Anònim ha dit...

Oh yeah!!
Que us vagi molt i molt bé per l'este.
Ja ens nirem explicant cosetes, ja que la marion i jo ens n'anem un pel més cap a l'est, a l'india, el què passa que nosaltres no farem cap blog d'aquests. Mandra potser...

Ale, guapos, que vagi de puta mare.
Per cert Laia, encantada de conèixe't.
Salut i a cuidar-se

ANCECO ha dit...

Ei!! Molt xulo el blog!! Ja ens anireu informant ... i fent enveja (de la sana!!)

Bon moment per marxar de BCN ara que la ciutat sembla una fireta ... plena de grups electrògens per fer llum ...

Disfruteu moltíssssssiiiimmmm !!

Un petó de tots 4 !
Laura, la germaneta
Sergi, el follonero
Axel, el nebot terremoto
Biel, el petitó...

Txavu ha dit...

Un blog? Un Viatge? Un mes (i mig)? Un Xavi? Una Laia (ui em pareix que aquesta mossa no la conec gaire)? Bé, tant li fa ..., espero de tot cor que aquesta suma d'"uns" doni com a resultat un tou d'instants i records inoblidables (positivament parlant). Us seguiré a distància i quan torneu, espero retrobar el contacte amb tu Xavi, i de retruc conèixer-te tu la Laia.

Txavu.

PS: Croatia? Per què em sona aquest país? Conec algú de allà?

Anònim ha dit...

Hola nens!
Quina enveja NO GENS SANA em feu!! Només em queden dos dies!! Quan us topeu amb els Dolomites apreteu l'accelerador ehhh...Laia, veig que de moment t'estàs (o t'estan) reprimint i les descripcions són força breus. Jo a partir de dissabte ja us aniré fent comentaris "desconectant pel nord" donat que estaré envoltada de gats,vacas, ovelles, familiars i aquelles coses baixetes, es a dir nens, que a hores d'ara ja deuen haver ocupat Pardines. Que disfruteu molt aquets primers...Els últims no estareu tant tranquils, je! Un petonàs per tots dos.

Anònim ha dit...

Hola guapos!!!!!
Ja veig que tot va sobre rodes...la de quilòmetres que heu fet ja, no???
Mireu, no tenia clar si visitar-vos o no per l’enveja que em podeu arribar a fer... doncs si no vigiles, la imaginació se’n va lluny i més lluny i ja creus que tu també estàs de vacances i nooooo!!!!!! que encara em queden uns quants dies de curro...però tranquils (com dirien alguns...) ho penso aguantar estoicament tot llegint les vostres aventurilles que per altra banda, M’ENCANTEN!!!!!!
Molts petons i a seguir!!!
Gemma