02 d’agost 2007

Eslovenia, el pais de sa calma.

[Laia]
Helena! Tens rao estic censurada! Avui no pel Xavi (que em repassa els escrits) sino pel temps, estem escrivint des d'un Ciber a Kranj, Eslovenia. Venim de dos dies al parc nacional de Triglav, nord est. Fent camping hem vist que hi ha gent molt molt preparada en el tema! Realment es porten cases amb rodes! Impressionant!
Pel que fa a Eslovenia, es com Austria amb les muntanyes de Suissa, ells pero son mes aviat tirant als italians. Alguns d'ells una mica escandalosos, altres una mica mes pijins. Tenen posat serio pero realment son molt molt amables. Ara be, no se'ls enten de res de res. Hem apres pero algunes paraules
piva - cervesa
kava - cafe
solo - compte! (l'admiracio l'he afegida jo)
Es el pais de les floretes. Tot son cases de fusta i floretes de colors penjant de les finestres. Fins i tot tenen floretes als peatges. Super net!!! Les floretes maquetes pero comporten abelles, o sigui que vaig fent dels meus escandols por ahi.
Us passo al Xavi que s'esta posant nervios.
Joan, Nuria: si es maca la vaixella de la Bisbal si que la volem.

[Xavi]
En resum, i per no repetir coses: Eslovenia es un pais molt tranquil... els gossos no borden, les abelles no et piquen, i la gent es amable, ordenada i tranquil.la... Son taaaaan bona gent, que ahir, ens vam deixar la porta oberta del cotxe durant 3 hores al poble de Bled i no va passar res. Quan dic "oberta" no vull dir sense tancar amb clau sino OBERTA fisicament! En fi, que vam tenir un bon susto, pero no va passar res!!!
Hem voltat en bici i ens hem banyat al llac de la vall de Boheinj.... un lloc brutal per iniciar una desconnexio com cal!
Apa, fins aviat!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!!
Vaig al gra. Per tema Rumania, vem dir ahir amb Miguel i Maria de fer a Bucarest només primera i última nit, ja que sino ens quedava molt poc temps. Per saber si us semblava bé i tindre-ho en compte per hotel i lloguer cotxe.
Res més, records de part de tots!!!

Anònim ha dit...

Ei nois, com esteu?´(soc el Jordi per si no surt escrit a cap lloc). Ara mateix estic a la recepcio de l'hotel des de l'ordinador d'un senyor que m'ha deixat escriure quan ha sentit que em volien cobrar 5E per una estoneta de conexio. Ja veig que esteu molt be i me n'alegro. Nen ets un desastre, tu tranquil que la moto te la cuido jo i no hi haura cap problema. Doncs res, nosaltres aqui a Roma una calor que ti cagues, unes patejades que deu ni dor, ara unes noies que et cauen els .... a terra, de moment no hi ha hagut sort. Be em despedeixo i aixi deixo treballar aquest senyor. Un peto i una abracada. Si hi ha alguna falta es que l'ordinador aquest es molt raro a part de que no se con collons estan els accents si es que en te. Bueno us deixo pq a mes a mes aquest home comenca a no fotre gaire bona pinta... Una abracada i records.

Anònim ha dit...

Guapos!
Volem fotos, fotos eh??? Sobretot si són de la Laia fugint de les abelles.
No m'imaginava per a res taaaantes floretes a eslovènia!
Anda que...espero que aprengueu, que potser ara la gent és maca i no us entren al cotxe...però no aneu deixant portes obertes, por dios!!!
Quin patir, nois, quin patir!
Jo tmb he estat en un llac...a Moià, però el relax ha estat si fa o no fa, el mateix! (d'acord, no, però és una estratègia psíquica per a no agafar-vos rabieta els primers dies!).
Cuideu-vos mooolt!
Un petó

Anònim ha dit...

Mariona:
Vaja tela..tu, acabo d'escriure una parrafada de 15 linies i va i se m'esborra...i ara clar, pensava tornar a posar el mateix però si se'm torna a esborrar maleïda la gràcia!!!! o sigui que ja veus, faré un resum del que deia: l'helena se'n torna a anar a ITALIA! Es veu que volen obrir una sucursal de Pitagora allà, i volen contractar com a comercial al David...(millor que es tapi una micona...). Bé doncs, ja està. Molt currat això del BLOG!!! Penjeu més fotos, ok!!! molts petonets i fins aviat!!! No cal que porteu cap souvenir, eh?! ;-)Mariona